Nibo Stone

Klantenservice

Jouw order wordt verwerkt door onze afdeling orderverwerking. Heb je vragen over het verloop van je order, neem dan contact op met jouw contactpersoon. Tijdens je aankoop heb je een geschatte leverdatum aangegeven. Weet je de definitieve leverdatum, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Dan plannen wij je levering in en informeren we je verder over de bestelling, de betaling en de vervolgstappen naar jouw droomvloer.

Vragen over je order?

Tom staat je graag te woord om een antwoord te geven op al je vragen omtrent je bestelling.

Uitzoeken van je natuursteen partij

Heb jij gekozen voor natuursteen, dan heeft onze adviseur je geïnformeerd over de specifieke eigenschappen van de steensoort. Je bent ervan op de hoogte dat het een natuurproduct betreft. Een natuursteen vloer ontleent zijn charme aan het feit dat geen enkele tegel hetzelfde is. We kunnen dan ook nooit exact dezelfde vloer leveren zoals je hem in onze showroom zag. Kleur- en structuurverschillen komen nu eenmaal voor bij natuursteen. Daarom bieden we je de mogelijkheid om de voor jou gereserveerde partij te beoordelen in ons magazijn in Venlo. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice voor het maken van een afspraak.

Productspecificaties

Van iedere vloer uit onze collectie is een productspecificatieblad beschikbaar. Hierin staan de specifieke eigenschappen, mogelijke afwijkingen en maattolleranties in beschreven, alsmede een specifiek voor dat materiaal op maat gemaakt leg- en onderhoudsadvies. Je ontvangt dit productblad na aankoop per mail en je kunt dit tevens opvragen bij onze klantenservice onder vermelding van je ordernummer.

Aftersales service

Een vloer van Nibo Stone staat garant voor jarenlang woongenot. Mocht er echter een probleem ontstaan, dan kunt u altijd contact met ons opnemen om dit met ons te bespreken. Desgewenst komen we bij je langs om het probleem ter plekke te bekijken. Ook bij vragen over het onderhoud van je vloertegels staan we je graag te woord.

Klachten

Wij vinden het heel belangrijk dat je tevreden bent over Nibo Stone. Niet alleen over onze producten, maar ook over hoe je te woord bent gestaan in onze showrooms en hoe je de afwikkeling van jouw order heeft ervaren. Wij streven naar 0 klachten. Mocht je onverhoopt toch ergens niet tevreden over zijn, dan horen wij dat graag. Wij nemen jouw klacht zeer serieus en zullen direct actie ondernemen naar aanleiding van jouw klacht. Je kunt je klacht telefonisch doorgeven op 077 396 76 60 of per mail op info@nibostone.nl. We zullen onze uiterste best doen om gezamenlijk tot een goede oplossing te komen.

Retourneren

Heb je materiaal over, dan mag je dit retourneren, mits het een voorraadartikel betreft. Restantpartijen of vloeren welke op commissiebasis zijn besteld, kunnen wij helaas niet retour nemen. Wil je materialen retourneren, neem hiervoor van te voren contact op met onze klantenservice. Wij maken dan met jou een afspraak voor het terugnemen van de artikelen. Je dient zelf voor het transport naar ons magazijn in Venlo te zorgen. Uiteraard dienen de artikelen droog en onbeschadigd te zijn. Je ontvangt 75% van de aankoopwaarde voor de geretourneerde artikelen. Dit wordt na controle van de goederen uiterlijk 1 week na retour per bank betaald.

Blogs
Wil je meer weten over dit onderwerp of wil je gewoon inspiratie opdoen voor jouw droomvloer? Lees dan snel verder in een van de blogs hieronder.

Blog

Natuursteen in landelijke stijl

Een landelijke stijl kenmerkt zich door robuuste en authentieke materialen. Hout, linnen, leer en natuurlijk ook…
20 oktober 2020

Blog

Een tegelvloer in je slaapkamer

Je zou er misschien niet direct aan denken, maar tegels zijn ook voor je slaapkamer een hele slimme oplossing. Het is…
29 september 2020

Blog

Zo kies je de vloer die bij je past

Elk interieur begint bij de keuze van de vloer. De vloer beslaat een groot oppervlak en is daarmee de basis van hele…
27 september 2020
Klantenreviews Feedback Company
★★★★★ ★★★★★ op basis van 88 beoordelingen
★★★★★ ★★★★★
Antoinette
Men heeft de leveringsproblemen die niet door hen veroorzaakt werden, goed opgelost.
★★★★★ ★★★★★
Anna van Klaveren
Van begin tot het eind. Alles tot in de puntjes geregeld.