Klantenservice
Jouw order wordt verwerkt door onze afdeling orderverwerking. Heb je vragen over het verloop van je order, neem dan contact op met jouw contactpersoon. Tijdens je aankoop heb je een geschatte leverdatum aangegeven. Weet je de definitieve leverdatum, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Dan plannen wij je levering in en informeren we je verder over de bestelling, de betaling en de vervolgstappen naar jouw droomvloer.

Vragen over je order?
Françoise staat je graag te woord om een antwoord te geven op al je vragen omtrent je bestelling.

Uitzoeken van je natuursteen partij
Heb jij gekozen voor natuursteen, dan heeft onze adviseur je geïnformeerd over de specifieke eigenschappen van de steensoort. Je bent ervan op de hoogte dat het een natuurproduct betreft. Een natuursteen vloer ontleent zijn charme aan het feit dat geen enkele tegel hetzelfde is. We kunnen dan ook nooit exact dezelfde vloer leveren zoals je hem in onze showroom zag. Kleur- en structuurverschillen komen nu eenmaal voor bij natuursteen. Daarom bieden we je de mogelijkheid om de voor jou gereserveerde partij te beoordelen in ons magazijn in Venlo. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice voor het maken van een afspraak.
Productspecificaties
Van iedere vloer uit onze collectie is een productspecificatieblad beschikbaar. Hierin staan de specifieke eigenschappen, mogelijke afwijkingen en maattolleranties in beschreven, alsmede een specifiek voor dat materiaal op maat gemaakt leg- en onderhoudsadvies. Je ontvangt dit productblad na aankoop per mail en je kunt dit tevens opvragen bij onze klantenservice onder vermelding van je ordernummer.

Aftersales service
Een vloer van Nibo Stone staat garant voor jarenlang woongenot. Mocht er echter een probleem ontstaan, dan kun je altijd contact met ons opnemen om dit met ons te bespreken. Desgewenst komen we bij je langs om het probleem ter plekke te bekijken. Ook bij vragen over het onderhoud van je vloertegels staan we je graag te woord.

Klachten
Wij vinden het heel belangrijk dat je tevreden bent over Nibo Stone. Niet alleen over onze producten, maar ook over hoe je te woord bent gestaan in onze showrooms en hoe je de afwikkeling van jouw order heeft ervaren. Wij streven naar 0 klachten. Mocht je onverhoopt toch ergens niet tevreden over zijn, dan horen wij dat graag. Wij nemen jouw klacht zeer serieus en zullen direct actie ondernemen naar aanleiding van jouw klacht. Je kunt je klacht telefonisch doorgeven op 077 396 76 60 of per mail op francoise@nibostone.nl. We zullen onze uiterste best doen om gezamenlijk tot een goede oplossing te komen.

Retourneren
Heb je materiaal over, dan mag je dit retourneren, mits het een voorraadartikel betreft. Restantpartijen of vloeren welke op commissiebasis zijn besteld, kunnen wij helaas niet retour nemen. Wil je materialen retourneren, neem hiervoor van te voren contact op met onze klantenservice. Wij maken dan met jou een afspraak voor het terugnemen van de artikelen. Je dient zelf voor het transport naar ons magazijn in Venlo te zorgen. Uiteraard dienen de artikelen droog en onbeschadigd te zijn. Je ontvangt 75% van de aankoopwaarde voor de geretourneerde artikelen. Dit wordt na controle van de goederen uiterlijk 1 week na retour per bank betaald.

Blog
Keramische wandtegels, niet alleen geschikt voor de badkamer

Blog
Nieuw bij Nibo Stone: De marmer look tegels Marmorizzato

Blog