MARKTONDERZOEK NIBO STONE

Onlangs voerde De Marktwijzer in opdracht van Nibo Stone een marktonderzoek uit onder bezoekers in onze showroom en klanten. We wilden graag weten hoe bezoekers ons hebben gevonden en wat dan hun (eerste) indruk was van Nibo Stone. Met de informatie die we uit het onderzoek halen kunnen we werken aan verbeteringen in ons productaanbod, presentatie en klantvriendelijkheid. We zijn blij met de uitslag en delen graag een stukje van het marktonderzoek met u: 

Type informatie

De potentiele klanten willen voornamelijk informatie over het aanbod, de kwaliteit en een duidelijk inzicht in de prijs. Daarnaast vinden ze persoonlijke uitleg belangrijk. Volgens 80-90% van de respondenten voldoet Nibo Stone aan de verwachtingen van de consument.

Eerste indruk

Respondenten hebben over het algemeen een zeer positieve indruk over Nibo Stone. Maar liefst 92,6% is (zeer) positief.

Tevredenheid over Nibo Stone

Er mag geconcludeerd worden dat de respondenten over het algemeen tevreden tot zeer tevreden zijn over de kwaliteit van de dienstverlening van Nibo Stone. Met name de deskundigheid, de klantvriendelijkheid en de persoonlijke benadering van de verkoopadviseur springt hier uit. Ook over de presentatie van de vloeren is meer dan de helft zeer tevreden. 88% krijgt een goede indruk bij binnenkomst in het inspiratiecenter en van de sfeer van de gekozen vestiging.

Aanbevolen leggers

89,6% is tevreden tot zeer tevreden over de door Nibo Stone aanbevolen legger van de vloer.

Magazine

Lezers vonden het magazine inspirerend, visueel aantrekkelijk en professioneel. 

Aanbeveling

Maar liefst 96,3% van de bestaande klanten geeft aan bereid te zijn Nibo Stone aan te raden bij familie,vrienden en kennissen. Hieruit kan wederom geconcludeerd worden dat de huidige klanten zeer tevreden zijn over Nibo Stone.

Deel via